Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

İnternet hizmetinizle ilgili ihtiyacınız olan bir çok sorunun cevabını burada bulabilirsiniz.!

Bizden aldığınız internet hizmeti ile ilgili Sıkça Sorulan Sorular ve yanıtlara buradan ulaşabilirsiniz. Cevaplarını bulamadığınız sorular için 0850 800 5 800 numaralı Müşteri Destek Hattımızı arayabilir veya Online İşlem Merkezimizden yardım talebinde bulunabilirsiniz. Müşteri temsilcilerimiz size yardımcı olmak için daima hazırdır.
En Çok Sorulan Sorular

Web sitemizden online başvuru yaparak veya 444 0 217 no’lu hattımızı arayarak abone olmak için ilk adımı atabilirsiniz. Dilerseniz hemen şimdi Buraya tıklayarak bir satış temsilcimizin sizi araması için talepte bulunabilirsiniz. Ardından sizin hiç bir işlem yapmanız gerekmiyor. Ekibimiz kurulum için adresinize gelecek ve sözleşmeleri imzalattıktan sonra modem kurulumunuzu gerçekleştirecek ve internetinizi kullanmaya başlayabileceksiniz. Netspeed’e abone olmak işte bu kadar kolay!

İster ADSL ister Fiber altyapıya sahip olun, Netspeed’te internet kullanmak için telefon hattına ihtiyacınız yoktur. Netspeed interneti telefonsuz özgürce kullanabilirsiniz.
  • Hizmet almakta olduğunuz aktif bir sabit hattınız bulunması durumunda aynı hat üzerinden internet hizmeti verilecektir.
Aboneliğiniz aktif hale geldiğinde İnternet hizmetinizi kullanabilmeniz için abonelik sırasında tarafımıza iletmiş olduğunuz GSM numaranıza sms ile gönderilen Kullanıcı adı / Şifre bilgilerinizle modem kurulumunuzu gerçekleştirerek internet hizmetinizi kullanmaya başlayabilirsiniz. Evde kurulum hizmetimizde bu kurulum işlemini teknik ekibimiz sizler için yapacaktır.
Geçici olarak internet erişimine ihtiyaç duymayan abonelerimizin, faydalanacağı bir hizmettir. Askerlik, Yaz tatili / Okulların kapanması Nakil / Taşınma gibi nedenlerden dolayı hattınızı 1 seferde 3 ay süre ile dondurabilirsiniz. 3 ay sonunda hattınız otomatik olarak aktif hale gelecektir. Aboneliğiniz için en fazla 2 defa, toplam 90 gün hat dondurma hakkınız vardır.
Netspeed İnternete abone olurken abonelik başvuru formu üzerinde Statik IP hizmeti istediğinize dair ilgili bölümü işaretleyebilirsiniz. Aboneliğiniz süresince statik IP hizmetine geçmek istediğinizde ise talebinizi 0850 800 5 800 no’lu Netspeed Müşteri Hizmetlerini arayarak iletebilirsiniz. Aylık 15 TL (KDV dahil) statik IP hizmet bedeli Netspeed İnternet faturanıza düzenli olarak yansıtılacaktır.

Destek | 0850 800 5 800