Logo
Logo

Sıkça Sorulan Sorular

Hizmetlerimiz ile ilgili Sıkça Sorulan Sorular ve yanıtlara buradan ulaşabilirsiniz.
Web sitemizden online başvuru yaparak veya 444 0 217 no’lu hattımızı arayarak abone olmak için ilk adımı atabilirsiniz. Dilerseniz hemen şimdi Buraya tıklayarak bir satış temsilcimizin sizi araması için talepte bulunabilirsiniz. Ardından sizin hiç bir işlem yapmanız gerekmiyor. Ekibimiz kurulum için adresinize gelecek ve sözleşmeleri imzalattıktan sonra modem kurulumunuzu gerçekleştirecek ve internetinizi kullanmaya başlayabileceksiniz. Netspeed’e abone olmak işte bu kadar kolay!
Hemen Başvur!
İster ADSL ister Fiber altyapıya sahip olun, Netspeed’te internet kullanmak için telefon hattına ihtiyacınız yoktur. Netspeed interneti telefonsuz özgürce kullanabilirsiniz. Hizmet almakta olduğunuz aktif bir sabit hattınız bulunması durumunda aynı hat üzerinden internet hizmeti verilecektir.
Aboneliğiniz aktif hale geldiğinde İnternet hizmetinizi kullanabilmeniz için abonelik sırasında tarafımıza iletmiş olduğunuz GSM numaranıza sms ile gönderilen Kullanıcı adı / Şifre bilgilerinizle modem kurulumunuzu gerçekleştirerek internet hizmetinizi kullanmaya başlayabilirsiniz. Evde kurulum hizmetimizde bu kurulum işlemini teknik ekibimiz sizler için yapacaktır.
Geçici olarak internet erişimine ihtiyaç duymayan abonelerimizin, faydalanacağı bir hizmettir. Askerlik, Yaz tatili / Okulların kapanması Nakil / Taşınma gibi nedenlerden dolayı hattınızı 1 seferde 3 ay süre ile dondurabilirsiniz. 3 ay sonunda hattınız otomatik olarak aktif hale gelecektir. Aboneliğiniz için en fazla 2 defa, toplam 90 gün hat dondurma hakkınız vardır.
Netspeed İnternete abone olurken abonelik başvuru formu üzerinde Statik IP hizmeti istediğinize dair ilgili bölümü işaretleyebilirsiniz. Aboneliğiniz süresince statik IP hizmetine geçmek istediğinizde ise talebinizi 0850 800 5 800 no’lu Netspeed Müşteri Hizmetlerini arayarak iletebilirsiniz. Aylık 15 TL (KDV dahil) statik IP hizmet bedeli Netspeed İnternet faturanıza düzenli olarak yansıtılacaktır.
Halihazırda kullanmakta olduğunuz modem uyumlu ise ayrıca yeni bir modem almanıza gerek yoktur. Modeminiz yoksa bulunduğunuz bölgedeki altyapıya göre alacağınız hizmetle uyumlu ADSL veya VDSL modem temin etmeniz gerekmektedir. Fiber tarifelerimizde ise ekiplerimiz kurulum esnasında 300 TL değerindeki fiber uyumlu modemi sizlere aboneliğiniz süresince kullanmanız için tutanak ile teslim etmektedir. Fiber internet altyapısında tarife fiyatına ek olarak aylık 9TL modem kira bedeli alınmaktadır. Aboneliğinizi herhangi bir nedenle sonlandırmanız durumunda modeminizi eksiksiz ve çalışır durumda netspeed’e iade etmeniz gerekmektedir.
Faturalarınızın otomatik olarak ödenmesini istiyorsanız, online işlemlerden kolay bir şekilde otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Bunun için Online İşlemler’e size özel kullanıcı adı ve tek kullanımlık şifrenizle girerek, menüde bulunan “Otomatik Ödeme Talimatı” sekmesine tıklamak açılan ekranda kart ekle butonuna basıp kredi kartı bilgilerinizi girmek ve kaydetmek yeterlidir. Bu şekilde otomatik ödeme talimatınızı hemen verebilirsiniz. Kredi kartı veri ve işlem güvenliğiniz dünyanın en üst düzey standardı olan PCI DSS LEVEL 1 uyumluluk sertifikasına sahip Mobilexpress altyapısı ile korunmaktadır.
Ödeme Kanalları Otomatik Ödeme İnternet Bankacılığı ATM Kartlı Ödeme Şube / Gişe Ödeme Kredi/Banka Kartı
TEB
PTT Hesap No : 15071333
Faturamatik Ödeme Noktaları

0850 800 5 800 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak yeni adresinizi söylemeniz durumunda, yeni adresinizin alt yapısı kontrol edilir. Yeni adresinizin alt yapısı sahip olduğunuz paketinizin özelliklerini destekliyorsa nakil işleminiz müşteri hizmetlerimiz tarafından işleme alınır.

Bölgede sağlanan hizmet mevcut internet paketinizden farklı ise altyapıya uygun paketle nakil işlemlerinizi başlatabilirsiniz. Nakil işlemlerinin doğru ve zamanında yapılabilmesi için talebinizi iletmeden önce açık adresinizi net olarak bilmeniz gerekmektedir.

Nakil ücretli bir işlem midir?

Evet, nakil işleminin 30 TL ücreti bulunmaktadır. Bu ücret nakil işlemi tamamlandıktan sonra kesilen ilk faturaya yansıtılır.

Aradığınız Cevabı Bulamadınız mı?

Netspeed olarak size destek olmak için buradayız.
Sunduğumuz hizmetleri ile ilgili her türlü soru, öneri, şikayet ya da memnuniyetinizi bize iletebilirsiniz.

Bize Mesaj Gönderin
Yardım mı Lazım?