Logo
Logo

Merhaba, size nasıl yardımcı olabiliriz?

Diğer operatörlerden Netspeed'e nasıl geçilir?

Netspeed’e mevcut hizmetinizi kapattırmadan kolay bir şekilde geçiş yapabilirsiniz.
kağıt uçak üzerinde oturan kız illustration

İnternete bağlanamıyorum neden olabilir??

laptop fatura

İnternete bağlanamıyorsanız, sorunu tespit edip belirlemek ve tekrar online olmak için sırasıyla yapabileceğiniz bir kaç kontrol işlemi vardır.

Adım 1: Modeminiz açık mı?
Evinizdeki elektrik olduğunu, Modeminizin elektrik kablosunun hem elektrik prizine hem de Modeminize sağlam bir şekilde bağlandığını ve Modeminizin açık olduğunu (yani modeminizin “1” numaralı ışığı yanıyor olmalı ) kontrol edin. Modeminizin güç düğmesi varsa açık durumda olduğundan emin olun.

Adım 2 – Modeminizi yeniden başlatın
Modemi açmak ve kapatmak için Modem’ın arkasındaki güç düğmesini kullanarak Modeminizi yeniden başlatın. Birkaç dakika bekleyin – 1. ışık yanmalı ardından DSL ve internet ışıklarının hepsinin sabit olarak yeşil renkte yanması gerekmektedir.
Power ışığı yanıyor fakat DSL ışığı hiç yanmıyor veya yanıp sönüyorsa, kabloların ve splitter’ın doğru şekilde takılıp takılmadığını kontrol ediniz.
DSL ışığı sabit yanıyor fakat İnternet ışığı kırmızı yanıyorsa, cihazı bir-kez kapatıp açarak 2-3 dakika bekleyiniz.
İnternet ışığınız yeşil yanıyor ancak bilgisayarınızda web sayfası açamıyorsanız, bilgisayarınızın modeme öncelikli olarak kablo ile bağlı olduğundan emin olunuz.
Kablo bağlantınızı yaptıktan sonra, kablosuz ayarlarınızı yaparak, bilgisayarınızı ve diğer cihazlarınızı (tablet, laptop, cep telefonu vb) kablosuz olarak modeme bağlayıp internete çıkabilirsiniz.

Adım 3 – Modem doğru şekilde kuruldu mu?
Eğer bağlantı probleminiz devam ediyorsa size SMS olarak iletilen kullanıcı adı ve şifrenizin, modeminizin arayüzüne doğru girildiğinden emin olunuz. Modeminizin kullanım kılavuzu bu konuda size yardımcı olacaktır.

Adım 4 – Ethernet kablosunu test edin
Cihaz/Bilgisayar ile Modem arasında bağlantı olup olmadığını kontrol edin.
Modeminizin arkasındaki her Ethernet portu kendi ışığına sahiptir ve Modem ile bağlı kablolu cihaz arasında bir bağlantı olduğunda yanacaktır.
Bir sorun olup olmadığını görmek için, bir Ethernet kablosunun her iki ucunu Modem’ın arkasındaki bağlantı noktalarından 2’sine takın ve bağlantı noktalarındaki ışıklar kablo bağlandığında yanarsa, Ethernet kablosu çalışıyor demektir.

Adım 5 – Bölgenizdeki kesintileri kontrol edin
Planlı Kesinti Kontrolü, bölgenizde bilinen herhangi bir kesinti olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.

Adım 6 – Diğer cihazları kontrol edin
Modeminize bağlanabilecek başka herhangi bir cihaz var mı? Kablolu ve WiFi bağlantılarını deneyin.
Cihazlarınızdan biri internete bağlanabiliyorsa veya cihazlarınızdan biri kötü bir bağlantıya sahipse, cihazla ilgili bir sorun olabilir.
Cihazınız virüs varsa, buda onu yavaşlatabilir hatta internete hiç bağlanamayabilirsiniz.

Sorun devam ediyormu?
Tüm ipuçlarını denedikten sonra eğer sorununuz devam ediyorsa, lütfen bir müşteri temsilcimizden destek almak için bizi arayın 0850 800 5 800 *

Aradığınız Cevabı Bulamadınız mı?

Müşteri desteğimiz haftanın 7 günü hizmetinizdedir. Sunduğumuz hizmetler ile ilgili her türlü soru, öneri, şikayet ya da memnuniyetinizi bize iletebilirsiniz.

Yardım mı Lazım?