Ayda
69₺

Fiber Eko 150 GB ile ışık hızında interneti keşfet!

Fiber Eko ortalama 24 Mbps indirme hızına ve 150 GB kotaya sahiptir. İnterneti aynı anda birden çok kişi kullanan evler için idealdir. Aynı anda 4 – 5 cihaza kadar bağlanıyorsanız, online oyun oynuyor Netflix vb platformlardan sürekli video izliyorsanız veya sosyal medyada sınırsız paylaşımlar yapıyorsanız, Fiber Eko 150 GB sizin ideal tarifeniz olabilir.

Kampanyaya katılım
31 Aralık 2019 tarihine kadar geçerlidir.
Bu kampanyadan yeni ve diğer operatörlerden geçiş yapacak olan müşterilerimiz faydalanabilirler.

​Hız​ | Tarife Kota ​​Kampanya Fiyatı*
24 Mbps Fiber Eko 150 GB 150 GB Kota 69,00 TL
  • Kampanya fiyatına tüm vergiler dahildir.
  • Kampanya 31 Aralık 2019 tarihine kadar geçerlidir.
  • Kampanya Netspeed İnternet A.Ş tarafından sunulmaktadır.
  • Kampanya avantajlarından yeni ve diğer operatörlerden geçiş (churn) yapacak olan müşteriler, altyapı uygunluğuna göre Yalın Fiber hizmetine, yeni Limitsiz paketlerinden taahhütsüz yararlanabilirler. Yalın Fiber kampanyasında 120 TL Eve Kadar Kurulum, Fiber Modem ve aktivasyon ücreti alınmaktadır.
  • Fiber tarifelerimizde ayrıca modem almanıza gerek yoktur. Ekiplerimiz kurulum esnasında 300 TL değerindeki fiber uyumlu modemi herhangi bir ücret talep etmeden sizlere tutanak ile teslim etmektedir. Aboneliğinizi herhangi bir nedenle sonlandırmanız durumunda modeminizi eksiksiz ve çalışır durumda netspeed’e iade etmeniz gerekmektedir. İade ettiğiniz modem tarafımıza ulaştığında iptal işleminiz gerçekleşmektedir. Modeminizi herhangi bir nedenle iade etmek istemezseniz bunu iptal dilekçenizde belirtmeniz gerekmektedir. Bu durumda Modem ücreti son faturanıza yansıtılarak iptal işlemi gerçekleştirilecektir.
  • Belirtilen internet paket fiyatlarına tüm vergiler dahildir.
  • Netspeed yasal sitelerden indirmeyi destekler.
  • Kampanya kampanyasına gelen yeni müşteriler için faturalar yalnızca SMS yoluyla iletilecek, ayrıca posta ile iletilmeyecektir. Dileyen aboneler kampanya aktiflendikten sonra müşteri hizmetlerini arayarak posta yolu ile fatura alma tercihini seçebilirler.
  • Sunulan hizmet bireysel kullanım içindir, ticari amaçla kullanılamaz. Netspeed böyle bir kullanımdan şüphelenmesi halinde, Abonelik Sözleşmesinde de belirtildiği üzere ve aboneyi koruma amacı ile öncelikle aboneyi uyarır. Abonenin kullanımında ticari amaç tespit edilmesi halinde; Netspeed, hattı kullanıma kapatma ve tek taraflı iptal hakkını saklı tutar.
  • Kampanya, hizmet içerikleri ve tarifeleri hakkında detaylı bilgi için 444 0 217 Netspeed Müşteri Hizmetleri’ni arayabilir veya netspeed.com.tr web sitesini ziyaret edebilirsiniz.
  • Tarifede belirtilen hızı tam olarak alabilir miyim?
    Türkiye’de bulunan altyapı her bölgede aynı kalitede ve seviyede hizmet sunmaya elverişli değildir. Bazı bölgelerde yüksek hızları almak mümkün olduğu gibi diğer bölgelerde altyapı sorunlarından kaynaklı olarak hattınız tam kapasite ile hizmet veremeyebilir. Bu tamamen santralden evinize kadar gelen bakır kablonun ne kadar iyi durumda olduğu ve santrale olan uzaklığınız ile ilgilidir. Diğer taraftan apartmanın ve evin içerisindeki tesisatın iyi durumda olmaması ve kablolarda ek olması gibi sorunlar daha düşük hızlarda internet kullanmanıza sebep olabilir. Hızınız tercih ettiğiniz tarifede tanımlı hattınız tarafından desteklenen en iyi değere sabitlenmektedir. VDSL tarifelerde hız sabitleme değerleri 24, 32, 35, 50, 75 Mbps’e kadar şeklindedir. Bir örnek vermek gerekir ise hattınızın 60 Mbps desteklendiği durumlarda hattınızın sabitleneceği hız 50 olacaktır aksi halde 75 tanımlanması durumunda hattınızda stabilite sorunları yaşamaya başlayacaksınız yani hattınızda sık sık kopma ve dalgalanma gibi sorunlar yaşamanız kaçınılmaz olacaktır.

 

  • Sabit telefona ihtiyacım var mı?
    Tüm netspeed internet paketlerini sabit telefona ihtiyaç duymadan kullanabilirsiniz bunun için sizden ayrı bir ücret talep etmiyoruz telefonsuz interneti size en uygun fiyata sunuyoruz. Hizmet almakta olduğunuz aktif bir sabit hattınız bulunması durumunda aynı hat üzerinden internet hizmeti verilecektir.

 

  • Yeni bir modeme ihtiyacım olacak mı?
    Halihazırda kullanmakta olduğunuz modem uyumlu ise ayrıca yeni bir modem almanıza gerek yoktur. Modeminiz yoksa bulunduğunuz bölgede alacağınız hizmete uyumlu ADSL/VDSL/FİBER modem satın almanız gerekmektedir.

 

  • Alabileceğim hızlar kim tarafından belirleniyor?
    Santrale uzak telefon hatları daha yavaş hız desteklemektedir. Yani, telefon hattınızın santrale olan mesafesi ne kadar kısa olursa alabileceğiniz hız da o kadar iyi olur. Size her zaman tercih ettiğiniz tarifede tanımlı, Hattınız tarafından desteklenen en iyi hızı vereceğiz.

 

  • Aboneliğimi iptal ettirmek için ne yapmalıyım?
     Netspeed Müşteri Hizmetlerini (0850 800 5 800) dilediğiniz zaman arayarak iptal süreci ile ilgili detaylı bilgileri alabilir veya iptal talebinizi Abone/Hizmet numaranızı, iletişim bilgilerinizi ve imzanızı içerecek şekilde hazırladığınız iptal talep dilekçesini bize göndererek yapabilirsiniz. Dilekçeniz 24 saat içerisinde işleme alınacak ve 7 gün içerisinde iptal işleminiz tamamlanacaktır. Dilekçeniz işleme alındığında ve iptal işleminiz tamamlandığında iletişim numaranızdan SMS ile bilgilendirileceksiniz.
  • 24 Mbps'e Kadar

    Size her zaman tercih ettiğiniz tarifede tanımlı ve hattınız tarafından desteklenen en iyi hızı veriyoruz.
  • Taahhütsüz

    Bizden aldığınız hizmetin size uygun olmadığını düşünürseniz sorun yok! Dilediğiniz zaman iptal edin.
  • Eve Kadar Kurulum

    Eve Kadar Kurulum hizmetimizle, uzun zaman alan sorunlu ve karmaşık bir hale dönüşen kurulum sürecini en hızlı şekilde tamamlıyoruz.