Türkiye’de bulunan altyapı her bölgede aynı kalitede ve seviyede hizmet sunmaya elverişli değildir. Bazı bölgelerde yüksek hızları almak mümkün olduğu gibi diğer bölgelerde altyapı sorunlarından kaynaklı olarak hattınız tam kapasite ile hizmet veremeyebilir. Bu tamamen santralden evinize kadar gelen bakır kablonun ne kadar iyi durumda olduğu ve santrale olan uzaklığınız ile ilgilidir. Diğer taraftan apartmanın ve evin içerisindeki tesisatın iyi durumda olmaması ve kablolarda ek olması gibi sorunlar daha düşük hızlarda internet kullanmanıza sebep olabilir. Hızınız tercih ettiğiniz tarifede tanımlı hattınız tarafından desteklenen en iyi değere sabitlenmektedir. VDSL tarifelerde hız sabitleme değerleri 24, 32, 35, 50, 75, 100 Mbps’e kadar şeklindedir. Bir örnek vermek gerekir ise hattınızın 60 Mbps desteklendiği durumlarda hattınızın sabitleneceği hız 50 olacaktır aksi halde 75 tanımlanması durumunda hattınızda stabilite sorunları yaşamaya başlayacaksınız yani hattınızda sık sık kopma ve dalgalanma gibi sorunlar yaşamanız kaçınılmaz olacaktır.
Tüm Netspeed internet paketlerini sabit telefona ihtiyaç duymadan kullanabilirsiniz bunun için sizden ayrı bir ücret talep etmiyoruz telefonsuz interneti size en uygun fiyata sunuyoruz. Hizmet almakta olduğunuz aktif bir sabit hattınız bulunması durumunda aynı hat üzerinden internet hizmeti verilecektir.
Halihazırda kullanmakta olduğunuz modem uyumlu ise ayrıca yeni bir modem almanıza gerek yoktur. Modeminiz yoksa bulunduğunuz bölgede alacağınız hizmete uyumlu ADSL/VDSL modem satın almanız gerekmektedir. Fiber tarifelerimizde ekiplerimiz kurulum esnasında fiber uyumlu modemi sizlere aboneliğiniz süresince kullanmanız için tutanak ile teslim etmektedir. Aboneliğinizi herhangi bir nedenle sonlandırmanız durumunda modeminizi eksiksiz ve çalışır durumda Netspeed’e iade etmeniz gerekmektedir.
Santrale uzak telefon hatları daha yavaş hız desteklemektedir. Yani, telefon hattınızın santrale olan mesafesi ne kadar kısa olursa alabileceğiniz hız da o kadar iyi olur. Size her zaman tercih ettiğiniz tarifede tanımlı, Hattınız tarafından desteklenen en iyi hızı vereceğiz.
Netspeed Müşteri Hizmetlerini (0850 800 5 800) dilediğiniz zaman arayarak iptal süreci ile ilgili detaylı bilgileri alabilir veya iptal talebinizi Abone/Hizmet numaranızı, iletişim bilgilerinizi ve imzanızı içerecek şekilde hazırladığınız iptal talep dilekçesini bize göndererek yapabilirsiniz. Dilekçeniz 24 saat içerisinde işleme alınacak ve 7 gün içerisinde iptal işleminiz tamamlanacaktır. Dilekçeniz işleme alındığında ve iptal işleminiz tamamlandığında iletişim numaranızdan SMS ile bilgilendirileceksiniz.